


Zegarek Swarovski Uptown Watch, Leather strap, Blue, Stainless Steel 5547713
towar niedostępny

Opis
Zegarek Swarovski, który stanowi doskonały przykład wyrafinowanego designu. Posiada pojedynczy, olśniewająco fasetowany kryształ w kształcie prostokąta, osadzony w kopercie ze stali nierdzewnej, a ciemnoniebieska, słoneczna tarcza jest ozdobiona błyszczącymi kryształowymi markerami. Niebieski pasek z prawdziwej skóry pięknie uzupełnia tarczę. Ten szwajcarski zegarek dodaje wyrafinowanego, ale swobodnego akcentu na każdą okazję.
Obudowa - 29,5 x 20 mm
Wodoodporność do 30 m
Szwajcarski wykonane.
Rozmiar: 19 cm
Do każdego produktu firmy SWAROVSKI załączony jest certyfikat autentyczności oraz oryginalne opakowanie producenta.
Wyroby marki Swarovski wykonane z dbałością o najmniejsze szczegóły.
Charakterystycznym elementem wyrobów są kultowe Kryształy. Dodają one przebojowości i ekskluzywności produktom i sprawiają, że ciężko je pomylić z jakąkolwiek inną biżuterią.

Produkty Swarovski cechują się dużą różnorodnością wzorów.
W ofercie znajdziecie zarówno przebojowe i bezkompromisowe wyroby, jak i te bardziej stonowane, pasujące do każdej okazji. Oprócz klasycznej biżuterii w asortymencie znajdziecie między innymi długopisy i pióra, które będą świetnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby.

Wybierając biżuterię Swarovski masz pewność, że otrzymujesz produkt najwyższej jakości. W zestawie otrzymujesz:
- Torebkę prezentową Swarovski
- Pudełko Swarovski
- Certyfikat autentyczności

Poznaj kolekcję biżuterii Swarovski i wyraź siebie z kultowymi kryształkami.

Dane techniczne
Płeć | Damskie |
Typ | Casual |
Mocowanie | Pasek |
Materiał paska / bransolety | Skóra naturalna |
Wodoszczelność | 30M |
Mechanizm | Kwarcowy |
Średnica tarczy | 25-29mm |
Kolor paska / bransolety | Niebieski |
Kolor tarczy | Niebieska |
Data | Nie |
Stoper | Nie |
Kalendarz | Nie |
Alarm | Nie |
Timer | Nie |
Podświetlenie | Nie |
Pulsometr | Nie |
Typ | Zegarki |
Kolekcja | SALE |
Kolor | Niebieski |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.