


Zegarek męski Lorus RT315HX8
Zegarek męski Lorus RT315HX8 to emanujący klasyką i elegancją ponadczasowy czasomierz. Wpasuje się on rewelacyjnie w każdą codzienną jak i wieczorową stylizację męską. Wzrok przykuwa swoim niezwykle starannym i precyzyjnym wykonaniem. Niezawodność pracy jak i odmierzania czasu zawdzięcza wyposażeniu go w niezawodny mechanizm kwarcowy zasilany baterią, którą napędza kryształ kwarcu. Ochronę przed wszelkimi zarysowaniami i uszkodzeniami gwarantuję czasomierzowi niezwykle wytrzymałe i przejrzyste szkiełko mineralne. Okrągła srebrna koperta zawieszona na bardzo wytrzymałym pasku wykonanym z wysokiej jakości, antyalergicznej skóry naturalnej w kolorze czarnym wspaniale współgra z również dogłębnie czarną tarczą z delikatnymi, subtelnymi srebrnymi elementami. Zegarek posiada bardzo przydatne funkcje takie jak datownik zawsze wyświetlający aktualny dzień miesiąca, stoper oraz chronograf. Został wyposażony również w bardzo solidny, zakręcany dekielek. Wodoszczelność ustalona na poziomie 100 metrów zapewnia mu ochronę przed dostaniem się wody do jego wnętrza podczas, np. pływania lub kąpieli. Model ten rewelacyjnie sprawdzi się jako upominek dla każdego stylowego i szykownego mężczyzny.
Opis
Mechanizm: kwarcowy
Szkiełko: mineralne - zwiększona odporność na zarysowania
Tarcza: w kolorze czarnym ze srebrnymi detalami
Koperta: okrągła w kolorze srebrnym
Wymiary koperty:
43mm (szerokość)
11mm (grubość)
Pasek: wykonany z wysokiej jakości skóry naturalnej w kolorze czarnym
Maksymalny obwód zegarka: 21,5 cm
Szerokość paska przy kopercie: 22 mm
Wodoszczelność: 100m
Zakręcany dekielek
Datownik: wyświetla dzień miesiąca
Chronograf
Stoper
Gwarancja: 2 lata

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą zegarków marki LORUS. Wybierając nas masz pewność, że kupujesz w 100% oryginalny produkt. W skład zestawu wchodzi:
- Oryginalna torebka LORUS
- Firmowe pudełko LORUS
- Instrukcja obsługi
- 2- letnia gwarancja realizowana przez polskiego dystrybutora marki LORUS – firmę ZIBI
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.