


Zegarek męski Lorus RRX31GX9
Zegarek męski Lorus RRX31GX9 to ponadczasowy, bardzo stylowy, a jednocześnie sportowy czasomierz. Będzie on stanowił idealne uzupełnienie każdej męskiej garderoby jak i stylizacji. Niezawodność pracy i odmierzania czasu gwarantuje mu wyposażenie go w niezwykle sprecyzowany i solidny mechanizm kwarcowy zasilany baterią. Szkiełko akrylowe,które jest bardzo wytrzymałe i przejrzyste zapewnia ochronę przed wszelkimi zarysowaniami oraz wydłuża czas nienagannego i perfekcyjnego wyglądu zegarka. Wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego dogłębnie niebieski pasek rewelacyjnie komponuje się okrągła koperta w ciemnej, czarnej kolorystyce. Wspaniałym dopełnieniem całości jest tarcza w kolorze czarnym ze srebrno-niebieskimi detalami dodającymi zegarku charakteru i stylowego wyglądu. Wodoszczelność czasomierza ustalona na poziomie 100 metrów umożliwia używanie go w kontakcie z wodą, np. podczas kąpieli lub pływania. Niezwykle przydatną funkcją w którą wyposażony jest czasomierz jest powłoka pokrywająca wskazówki zegarka, pochłaniająca światło a w ciemnościach je oddająca, dzięki czemu z łatwością można odczytać godzinę o każdej porze dnia. Model ten z pewnością trafi w gust każdemu mężczyźnie lubiącemu ciekawe i efektowne dodatki.
Opis
Mechanizm: kwarcowy Seiko
Szkiełko: akrylowe - zwiększona odporność na zarysowania
Tarcza: w kolorze czarnym ze srebrno-niebieskimi detalami
Koperta: okrągła w kolorze czarnym
Wymiary koperty:
36mm (szerokość)
11mm (grubość)
Pasek: wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego w kolorze niebieskim
Maksymalny obwód zegarka: 18 cm
Szerokość paska przy kopercie: 18 mm
Wodoszczelność: 100m
Neobrite
Gwarancja: 2 lata

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą zegarków marki LORUS. Wybierając nas masz pewność, że kupujesz w 100% oryginalny produkt. W skład zestawu wchodzi:
- Oryginalna torebka LORUS
- Firmowe pudełko LORUS
- Instrukcja obsługi
- 2- letnia gwarancja realizowana przez polskiego dystrybutora marki LORUS – firmę ZIBI
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.