


Zegarek męski Lorus RM327FX9
Zegarek męski Lorus RM327FX9 to klasyczny, rewelacyjnie prezentujący się ponadczasowy czasomierz. Będzie stanowił idealne dopełnienie każdej dziennej jak i wieczorowej stylizacji męskiej. Wzrok przykuwa swoim niezwykle starannym i precyzyjnym wykonaniem. Niezawodność pracy jak i odmierzania czasu zawdzięcza wyposażeniu go w niezawodny mechanizm kwarcowy zasilany baterią, którą napędza kryształ kwarcu. Ochronę przed wszelkimi zarysowaniami i uszkodzeniami gwarantuję czasomierzowi niezwykle wytrzymałe i przejrzyste szkiełko mineralne. Okrągła koperta w srebrnej barwie zawieszona na bardzo wytrzymałym pasku wykonanym z wysokiej jakości, antyalergicznej skóry naturalnej w kolorze czarnym wspaniale współgra z szykowną srebrną tarczą z delikatnymi, subtelnymi czarno-granatowymi elementami. Zegarek posiada bardzo przydatne funkcje takie jak datownik zawsze wyświetlający aktualny dzień miesiąca, niezwykle precyzyjny stoper oraz chronograf. Wodoszczelność ustalona na poziomie 50 metrów zapewnia mu ochronę przed dostaniem się wody do jego wnętrza podczas, np. brania prysznicu lub mycia samochodu. Model ten rewelacyjnie sprawdzi się jako upominek dla każdego mężczyzny ceniącego szykowne i klasyczne dodatki.
Opis
Mechanizm: kwarcowy
Szkiełko: mineralne - zwiększona odporność na zarysowania
Tarcza: w kolorze srebrnym z czarno-granatowymi detalami
Koperta: okrągła w kolorze srebrnym
Wymiary koperty:
43mm (szerokość)
11mm (grubość)
Pasek: wykonany z wysokiej jakości skóry naturalnej w kolorze czarnym
Maksymalny obwód zegarka: 21 cm
Szerokość paska przy kopercie: 22 mm
Wodoszczelność: 50m
Datownik: wyświetla dzień miesiąca
Chronograf
Stoper
Gwarancja: 2 lata

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą zegarków marki LORUS. Wybierając nas masz pewność, że kupujesz w 100% oryginalny produkt. W skład zestawu wchodzi:
- Oryginalna torebka LORUS
- Firmowe pudełko LORUS
- Instrukcja obsługi
- 2- letnia gwarancja realizowana przez polskiego dystrybutora marki LORUS – firmę ZIBI
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.