Promocje
Cudowny Medalik zawieszka średni złoty pr. 585
Cudowny Medalik zawieszka średni złoty pr. 585

461,60 zł

Cena regularna: 577,00 zł

Najniższa cena: 439,20 zł
szt.
Naszyjnik Police PJ.26340PSE/02
Naszyjnik Police PJ.26340PSE/02

188,00 zł

Cena regularna: 289,00 zł

Najniższa cena: 202,30 zł
szt.
Srebrny naszyjnik konieczynka w okręgu SL-Z1922NR
Srebrny naszyjnik konieczynka w okręgu SL-Z1922NR

79,20 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 79,20 zł
szt.
Srebrny charms Ornamo Drzewo z Kolorowymi Listkami ORSCC1608
Srebrny charms Ornamo Drzewo z Kolorowymi Listkami ORSCC1608

79,20 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 79,20 zł
szt.
Bransoletka Swarovski bangle Idyllia 5687258
Bransoletka Swarovski bangle Idyllia 5687258

759,20 zł

Cena regularna: 949,00 zł

Najniższa cena: 759,20 zł
szt.
Srebrne kolczyki Ornamo Łapacz Snów z Drzewem ORSCE457
Srebrne kolczyki Ornamo Łapacz Snów z Drzewem ORSCE457

151,20 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 151,20 zł
szt.
Naszyjnik Swarovski Polar Bestiary Teeth LMU S1 5499631
Naszyjnik Swarovski Polar Bestiary Teeth LMU S1 5499631

300,00 zł

Cena regularna: 429,00 zł

Najniższa cena: 257,40 zł
szt.
Kolczyki Tommy Hilfiger 2780916
Kolczyki Tommy Hilfiger 2780916

224,00 zł

Cena regularna: 280,00 zł

Najniższa cena: 224,00 zł
szt.
Kolczyki Guess Huggie Me JUBE03134JWYGT/U
Kolczyki Guess Huggie Me JUBE03134JWYGT/U

159,20 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 159,20 zł
szt.
Złote kolczyki z Brylantem KO-033 0,08ct próba 585
Złote kolczyki z Brylantem KO-033 0,08ct próba 585

1 060,00 zł

Cena regularna: 1 413,00 zł

Najniższa cena: 1 059,75 zł
szt.
Bransoletka By Dziubeka z różowym owadem i zawieszkami Revival BMI0175
Bransoletka By Dziubeka z różowym owadem i zawieszkami Revival BMI0175

102,40 zł

Cena regularna: 128,00 zł

Najniższa cena: 102,40 zł
szt.
Złoty pierścionek zaręczynowy M-226 0,08 ct
Złoty pierścionek zaręczynowy M-226 0,08 ct

2 040,00 zł

Cena regularna: 2 720,00 zł

Najniższa cena: 1 904,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

FAQ

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Cenimy Twój czas, dlatego zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji. Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do kasy, wypełnić formularz wysyłki i złożyć zamówienie.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia składać można w naszym sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 20.00., oraz w soboty od 10 do 18.

3. CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ ORYGINALNE? 

Tak. Wszystkie zegarki są w 100 % oryginalne i autentyczne. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem oferowanych przez nas zegarków. Każdy produkt który u nas zakupisz, otrzymujesz w  oryginalnym firmowym pudełku, wraz z metką producenta, gdy potrzeba instrukcją obsługi (?), kartą gwarancyjną i paragonem.

4. CO WTEDY GDY NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZEGARKA, KTÓRY MNIE INTERESUJE?

Napisz do nas, pomożemy znaleźć i zamówić wybrany przez Ciebie model.

5. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Z reguły zamówienia są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Część z produktów wysyłana jest w ciągu 3-14. Termin realizacji zamówienia widoczny jest na stronie każdego produktu.

6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Tak oczywiście. Zegarek możesz odebrać w jednym z naszych salonów w Gorzowie Wlkp.

7. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności może dokonać przelewem internetowym, bankowym lub przelewem pocztowym. Istnieje również możliwość dokonania płatności przy odbiorze towaru w przypadku wysyłki za pobraniem.

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. Koszty takiej przesyłki są ustalane indywidualnie oraz ponosi jest klient.

10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, KTÓRA WRÓCIŁA JUZ DO NADAWCY. CO ZROBIĆ?

Proszę się nie martwić, na pewno skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.

11. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?

Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania. Uprzejmie prosimy, aby w przypadku wysyłki zwrotów również korzystali z tej opcji. Umożliwia to rozpoczęcie procesu reklamacji.

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Cenimy prywatność naszych klientów. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nigdy nikomu nie przekazujemy naszej bazy klientów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl