Promocje
Zestaw Swarovski Stella set, Star, White, Rhodium plated 5622729
Zestaw Swarovski Stella set, Star, White, Rhodium plated 5622729

696,00 zł

Cena regularna: 999,00 zł

Najniższa cena: 696,00 zł
szt.
Srebrny charms zawieszka Ornamo Zwisający Na Ogonie Kotek WKC10
Srebrny charms zawieszka Ornamo Zwisający Na Ogonie Kotek WKC10

90,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 90,00 zł
szt.
Zegarek damski Timex Milano TW2U15600
Zegarek damski Timex Milano TW2U15600

370,00 zł

Cena regularna: 529,00 zł

Najniższa cena: 449,00 zł
szt.
Zegarek damski Atlantic Sealine 22346.41.13
Zegarek damski Atlantic Sealine 22346.41.13

922,00 zł

Cena regularna: 1 025,00 zł

Najniższa cena: 922,00 zł
szt.
Kolczyki Swarovski Hollow 5636503
Kolczyki Swarovski Hollow 5636503

591,00 zł

Cena regularna: 849,00 zł

Najniższa cena: 591,00 zł
szt.
Naszyjnik Swarovski Imber Różowy 5682533
Naszyjnik Swarovski Imber Różowy 5682533

1 105,00 zł

Cena regularna: 1 300,00 zł

Najniższa cena: 1 105,00 zł
szt.
Zegarek damski Timex TW2V52400
Zegarek damski Timex TW2V52400

551,00 zł

Cena regularna: 599,00 zł

Najniższa cena: 551,00 zł
szt.
Naszyjnik Swarovski Millenia 5640292
Naszyjnik Swarovski Millenia 5640292

416,00 zł

Cena regularna: 599,00 zł

Najniższa cena: 416,00 zł
szt.
Zegarek Swarovski Certa 5672968
Zegarek Swarovski Certa 5672968

1 105,00 zł

Cena regularna: 1 300,00 zł

Najniższa cena: 1 105,00 zł
szt.
Kolczyki Swarovski Stella hoop earrings, Star, White, Rose-gold tone plated 5617769
Kolczyki Swarovski Stella hoop earrings, Star, White, Rose-gold tone plated 5617769

721,65 zł

Cena regularna: 849,00 zł

Najniższa cena: 679,20 zł
szt.
Swarovski Remix Collection CHARMS El Alphabet litera Z 5437627
Swarovski Remix Collection CHARMS El Alphabet litera Z 5437627

64,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 64,50 zł
szt.
Srebrny naszyjnik Ornamo Różnokolorowe Oczka ORSCN463
Srebrny naszyjnik Ornamo Różnokolorowe Oczka ORSCN463

132,00 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 132,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

FAQ

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Cenimy Twój czas, dlatego zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji. Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do kasy, wypełnić formularz wysyłki i złożyć zamówienie.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia składać można w naszym sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 20.00., oraz w soboty od 10 do 18.

3. CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ ORYGINALNE? 

Tak. Wszystkie zegarki są w 100 % oryginalne i autentyczne. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem oferowanych przez nas zegarków. Każdy produkt który u nas zakupisz, otrzymujesz w  oryginalnym firmowym pudełku, wraz z metką producenta, gdy potrzeba instrukcją obsługi (?), kartą gwarancyjną i paragonem.

4. CO WTEDY GDY NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZEGARKA, KTÓRY MNIE INTERESUJE?

Napisz do nas, pomożemy znaleźć i zamówić wybrany przez Ciebie model.

5. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Z reguły zamówienia są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Część z produktów wysyłana jest w ciągu 3-14. Termin realizacji zamówienia widoczny jest na stronie każdego produktu.

6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Tak oczywiście. Zegarek możesz odebrać w jednym z naszych salonów w Gorzowie Wlkp.

7. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności może dokonać przelewem internetowym, bankowym lub przelewem pocztowym. Istnieje również możliwość dokonania płatności przy odbiorze towaru w przypadku wysyłki za pobraniem.

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. Koszty takiej przesyłki są ustalane indywidualnie oraz ponosi jest klient.

10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, KTÓRA WRÓCIŁA JUZ DO NADAWCY. CO ZROBIĆ?

Proszę się nie martwić, na pewno skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.

11. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?

Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania. Uprzejmie prosimy, aby w przypadku wysyłki zwrotów również korzystali z tej opcji. Umożliwia to rozpoczęcie procesu reklamacji.

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Cenimy prywatność naszych klientów. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nigdy nikomu nie przekazujemy naszej bazy klientów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium