


FAQ

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Cenimy Twój czas, dlatego zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji. Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do kasy, wypełnić formularz wysyłki i złożyć zamówienie.
2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?
Zamówienia składać można w naszym sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 20.00., oraz w soboty od 10 do 18.
3. CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ ORYGINALNE?
Tak. Wszystkie zegarki są w 100 % oryginalne i autentyczne. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem oferowanych przez nas zegarków. Każdy produkt który u nas zakupisz, otrzymujesz w oryginalnym firmowym pudełku, wraz z metką producenta, gdy potrzeba instrukcją obsługi (?), kartą gwarancyjną i paragonem.
4. CO WTEDY GDY NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZEGARKA, KTÓRY MNIE INTERESUJE?
Napisz do nas, pomożemy znaleźć i zamówić wybrany przez Ciebie model.
5. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?
Z reguły zamówienia są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Część z produktów wysyłana jest w ciągu 3-14. Termin realizacji zamówienia widoczny jest na stronie każdego produktu.
6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Tak oczywiście. Zegarek możesz odebrać w jednym z naszych salonów w Gorzowie Wlkp.
7. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.
8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
Płatności może dokonać przelewem internetowym, bankowym lub przelewem pocztowym. Istnieje również możliwość dokonania płatności przy odbiorze towaru w przypadku wysyłki za pobraniem.
9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. Koszty takiej przesyłki są ustalane indywidualnie oraz ponosi jest klient.
10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, KTÓRA WRÓCIŁA JUZ DO NADAWCY. CO ZROBIĆ?
Proszę się nie martwić, na pewno skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.
11. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?
Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania. Uprzejmie prosimy, aby w przypadku wysyłki zwrotów również korzystali z tej opcji. Umożliwia to rozpoczęcie procesu reklamacji.
12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?
W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.
13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Cenimy prywatność naszych klientów. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nigdy nikomu nie przekazujemy naszej bazy klientów.