Promocje
Bransoletka Swarovski 5615656
Bransoletka Swarovski 5615656
1 100,00 zł 770,00 zł
szt.
Naszyjnik Swarovski Polar Bestiary Teeth LMU S1 5499631
Naszyjnik Swarovski Polar Bestiary Teeth LMU S1 5499631
429,00 zł 257,00 zł
szt.
Zegarek męski Lorus Chronograph RM393GX9
Zegarek męski Lorus Chronograph RM393GX9
369,00 zł 332,00 zł
szt.
Zegarek męski Carl von Zeyten Baden-Baden 0042RBL
Zegarek męski Carl von Zeyten Baden-Baden 0042RBL
2 100,00 zł 1 848,00 zł
szt.
Zegarek damski Timex Celestial Opulence TW2U40800
Zegarek damski Timex Celestial Opulence TW2U40800
499,00 zł 324,00 zł
szt.
Kolczyki puste serduszka Pop Factory BD-KK-ZZ-0062
Kolczyki puste serduszka Pop Factory BD-KK-ZZ-0062
39,00 zł 35,10 zł
szt.
Złota bransoletka Verona z topazami BB-Z-000-Y05-2045T19
Złota bransoletka Verona z topazami BB-Z-000-Y05-2045T19
7 995,00 zł 7 195,50 zł
szt.
Zegarek męski Sekonda Chronograph 1594.00
Zegarek męski Sekonda Chronograph 1594.00
499,00 zł 324,00 zł
szt.
Bransoletka damska Pierre Ricaud PR150.1
Bransoletka damska Pierre Ricaud PR150.1
129,00 zł 116,10 zł
szt.
Kolczyki złote Verona z cyrkoniami ZW-X-X09-N00-FB18234
Kolczyki złote Verona z cyrkoniami ZW-X-X09-N00-FB18234
479,00 zł 431,10 zł
szt.
Naszyjnik Pop Factory literka K BD-NN-ZZ-00259
Naszyjnik Pop Factory literka K BD-NN-ZZ-00259
72,00 zł 64,80 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Cenimy Twój czas, dlatego zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji. Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do kasy, wypełnić formularz wysyłki i złożyć zamówienie.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia składać można w naszym sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 20.00., oraz w soboty od 10 do 18.

3. CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ ORYGINALNE? 

Tak. Wszystkie zegarki są w 100 % oryginalne i autentyczne. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem oferowanych przez nas zegarków. Każdy produkt który u nas zakupisz, otrzymujesz w  oryginalnym firmowym pudełku, wraz z metką producenta, gdy potrzeba instrukcją obsługi (?), kartą gwarancyjną i paragonem.

4. CO WTEDY GDY NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZEGARKA, KTÓRY MNIE INTERESUJE?

Napisz do nas, pomożemy znaleźć i zamówić wybrany przez Ciebie model.

5. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Z reguły zamówienia są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Część z produktów wysyłana jest w ciągu 3-14. Termin realizacji zamówienia widoczny jest na stronie każdego produktu.

6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Tak oczywiście. Zegarek możesz odebrać w jednym z naszych salonów w Gorzowie Wlkp.

7. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności może dokonać przelewem internetowym, bankowym lub przelewem pocztowym. Istnieje również możliwość dokonania płatności przy odbiorze towaru w przypadku wysyłki za pobraniem.

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. Koszty takiej przesyłki są ustalane indywidualnie oraz ponosi jest klient.

10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, KTÓRA WRÓCIŁA JUZ DO NADAWCY. CO ZROBIĆ?

Proszę się nie martwić, na pewno skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.

11. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?

Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania. Uprzejmie prosimy, aby w przypadku wysyłki zwrotów również korzystali z tej opcji. Umożliwia to rozpoczęcie procesu reklamacji.

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Cenimy prywatność naszych klientów. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nigdy nikomu nie przekazujemy naszej bazy klientów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl